Tombikdonerartikcokpahali Geçmiş olsun, oğlumunda anne karnında böbrek genişlemesi varmış bana detaylıda böyle bilgi verilmemişti. Hergün ateşleniyordu sürekli acil hastahaneye gidiyordum. Belli zaman sonra ultrasonda bakılınca anlaşıldı. Sol böbrek gereğinden fazla genişmiş bu nedenle idrarını rahat boşaltamayıp enfeksiyon ve dolayısıyla ateş oluyormuş. Uzun süre antibiyotik kullandık. 4 ay civarı katater takıldı hamdolsun ateş olayı kesildi. Hergün idrar söktürücü kullanıyoruz. Şuan 6 aylık. Bir kaç ay daha kalacakmış sonrasında çıkarıp duruma bakacaklar. 1 yaşında ameliyat olma ihtimali var ama kimi bebekte büyüdükçe normale dönüyormuş. Umarım ameliyata gerek kalmaz diye dua ediyorum. Allah’ım hasta bebeklerim şifasını versin, yavrularımızı bize bağışlasın inşallah 🙏