Suzi-12 Kızım 3 ay 13 günlük 2 gündür günde bir defa 2 çay kaşığı su veriyorum ama kusmaya başladı bu normal mi tamda içemiyor suyu ama yinede içiyor su gibi kusması oldu daha önce hiç olmazdı böyle sudan dolayı mı oldu acaba ?
ikraninannesiii Suzi-12 canim benim bebegım 4 buçuk aylık 2 aylıktan beri su veriyorum malum havalar çok sicakti süt karşılıyor diyorlar ama ben dayanamadım verdim baslarda içiyor kusuyordu suanda ara ara oluyor ama çeşme suyu verme hazır su al
Splash-Splash-Love Suzi-12 Yaz aylarındaki bebeklere ben mutlaka su verilmesini istiyorum doktorum gibi. Ama kış ayındayız gerek yoktu sanki bi de 1 çay kaşığı verilir 2 çay kaşığı çok gibi. Bi iki gün vermeyin bakalım kusacak mı?
Suzi-12 ikraninannesiii bebekler için olan hazır sudan aldım hipp markasının ondan veriyorum çok kusmuyor aslında sadece kusması hafıf su ile beraber oluyor
Suzi-12 aylul0 bunun arastırmasını çok yaptım versem mi vermesem mi diye çok düşündüm su hayattır felsefesi daha mantıklı geldi 🤗
Suzi-12 Splash-Splash-Love ben kıbbrısta yasıyorum bizde kış diye bişey yok 🤗 havalar hala 30 derece burda 🥰
canimoglumm7 Suzi-12 suya ihtiyacı yok çünkü canım. Anne sütü alıyorsa su vermeye gerek yok. Çünkü yüzde 80 90 ı su zaten sütünüzün. Bebeğinizin midesi istemiyor demekki. Karşılıyor su ihtiyacını.
Suzi-12 canimoglumm7 ben mama kullanıyorum kızım doğdugunda sadece bir hafta emdi beni oda çok düzensizdi 3 aydır mama kullanıyorum
canimoglumm7 Suzi-12 anladım canım sadece mamaysa gerekebilir bilemiyorum ama bi doktora danış istersen
Feyyyzza Suzi-12 benim kızımda su içince hep kusardı sebebini hala anlayamadım. 6 aydan sonra düzeldi