Kızlar sorum şu
malum havalar ısındı e bizim sağdığmz sütte max 26 derece olmalıymış dışarıda o sıcaklarda nasıl sabit tutucam genel olarak ısı korumayla ilgili soru işaretlerim var dolaptan çıkardığmda da aynı şeklde ben nerden bilicem onun 26 derece olduğunu burdaki amaç sütü sıcak tutmak mı?