Erkek_Anesi59 Kızlar ben doğum yapalı 2 ay oldu normal doğum yaptım dikişlerim vardı şuan iyim fakat akıntım hiç bitmedi hafif yeşilimsi akıntım var benim gibi olan varmıydı acaba