zeome merhaba hanımlar mama fiyatları çok pahalı nasıl başa cıkıyorsunuz kızım 1 yaş 14 günlük defalarca mamayı kesmeyi denedim ama olmuyo maddi açıdan çok zorluyor sizdede öylemi 1 hafta gıdıyo mama ek gıda yemıyor ne kadar zorlasamda napıcamı sasırdım
Deletedmom27337 zeome ayda 3 kez alıyoruz bizde. Ek gıdaya geçtiğinden beri azalttı kızım ama ben içer diye yapıyorum içmediği gene çöpe gidiyor 🤷🏻♀️ Yaprsam içmiyor yapmazsam içeceği tutuyor değişik durumlardayız. Allah yardımcısı olsun mama alanların.