Sunland_ 2 aylıkken 1. dozu oldum 3. ayda 2. dozu oldum. Cesaret edebilseydim hamileyken olmak isterdim, sağlık personeliyim hakkım vardı ama cesaret edemedim. Aşımı iyi ki hemen olmuşum yeni covid geçirdik ve ailecek çok basit geçti. Bebeğime de antikor benden geçtiği için etkilenmedi.