Canım anneler hepinize hayırlı akşamlar..Oğlum yeni 1 yaşına girdi malum salgın dolayısıyla evlere kapandık..Eşim 2 iş yaptığı için pek vakti olmuyor ailemde biraz uzak olduğu için bütün gün evde yalnızız..Ve farkediyorum oğlum git gide asosyalleşiyor..Her gelişimi iyi şükür de akranlarının yüzüne bile bakmıyor yada ne bileyim biri gelse evimize çok rahatsız oluyor yalnızlığa alıştı gibi bi hissediyorum..Anadolu yakasında bildiğiniz güzel bir oyun grubu var mı?