1 ay 23 günlük bebegim.var . Öksürük Göğüs hiriltisi ve burnu tıkalı. Otrobebeyle.ceksemde fizyolojik damla kullansam da gecmedi 8 gün oldu doktora gittik oda küçük ilac veremem dedi sonra fil çekildik. Kan verdik hepsi temiz çıktı. Ama sanırım gecmedi diye antbytik yazdı başka.bir doktor. Sizce bitirene kadar kullanmalısınız antbyotigi daha çok küçük o yuzden kiyamıyorum geçtiği zaman vermesem mi illa.bitirmem mi lazim