Lansolin krem ve evicap kapsülü karıştırıp sürdüm 1 haftada iyileşmişti ilk bebeğimde bende çok ağlamoştım emzirirken kan emdi resmen yavrum ama ikincide hemen gümüş kapak aldım yaşamamak için o acıyı ve elime almışım diyorum hiçbirşey olmadı sürekli takıyorum emzirmeden emzirmeye çıkartıyorum aklında olsun canm ikincide çok rahat edersin😉