Mervearslan46 lütfen her bebek ağladığında sütüm mü yetmiyor diye kendinizi strese sokmayın yaa neden herkes aynı şeyi yapıyor, hep çevre baskısı 😂 bebek bu ağlayacak tabi, hiç bilmediği bir ortama adapte olmaya çalışıyor, annesini özler emmek ister, gazı olur ağlar, kucak ister ağlar. İlk 2 ay memeye yapışık gezdi benimki de, yemek yerken bile memedeydi, göğüslerim sünger gibi bomboştu ama o emmek istiyordu, bırakınca ağlıyordu. Gören aç diyor, ben hiç sütümden şüphe etmedim çünkü her ay 1 kilodan fazla alıyor bebe 😂