Kevserzehra Kizlar 26 gun oldu ameliyat olali hala agrisi gecmedi. 2 gundurde ameliyat yerimin hemen ustu sis gibi. Sanki ameliyat yeri ice gocmus gibi duruyo sislikten. Bebegimi emzirmeye korkuyorum
ElZu24 Kevserzehra 18 gün önce sezeryan oldum bendede çok ağrı var dikişte..ben hiç dinlenemiyorum bütün gün ayaktayım belkide ondandır diye düşünüyorum
Sinemeras Kevserzehra benim 5.5 ay oldu hala geceleri ağrı var o şişlik de kalıyor ister istemez üşütmemeye çalışın derim
[silindi] Kevserzehra emzirmeyi bırakma çok ayakta kalmış olabilirmisin benimde öyleydi geçti zamanla sonra korse taktım o görüntü kalmadı
Kizim07 Kevserzehra evet benimkide kolik ve yapayalnizdim bilirim. İmkanin varsa anne veya esinin annesi yardimci olsun derim ara ara agri oluyor cunku
Duyguaslannn Canım mutlaka doktoruna git korkutmak gibi olmasın ama banada aynısı oldu hemde 15 gunluk falandı gıttım enjektorle cektıler ıltıhap ve yag bırıkmıs yatmadıgım için mutlaka gıt bu arada bebışını emzır onla alakalı bısey degıl
Kevserzehra HocaAnne ben yasadim sari su geldi 3 gun boyunca doktorum normal dedi. Yag dokusu eriyormus
Zhraelif Kevserzehra canım ben sezaryen olalı 11 ay olacak ama halen ağrılarım var hele ki ilk 20 gün öldüm resmen içimde parça bırakmışlar o parçayı düşürene kadar neler çekmiştm şuanda ara ara sanki karnımın her tarafına özellikle dikiş yerine iğne batırıyorlar gibi acıyor ama gene ilk günlere göre bu ağrılara çok şükür