Srky oğlum 6 ay 11 günlük. 4.5 aydan itibaren ek gıdaya başlamıştım tadımlık. Beni çok az emiyor, hamile kaldığım içşn sütüm çok azalmıştı. Formül mama kullanıyoruz ağırlığımı onda. Sabah 8.5 gibi kalkıyor en geç. Ona kendi yaptığım peynirde, pekmez, yumurtanın sarısını ve kaşık mamasının içine hurma ezip veriyorum. Öğlen meyve veriyorum, ( elma, çilek, karpuz, kavun, muz, evde ne varsa) öğleden sonra ona göre bir çorba yapıyorum ya da evdeki sebze yemeklerinden patates, havuç ya da ne varsa ona göre ondan veriyorum yanına yoğurt ekleyerek. @yemeklere çok az tuz koyduğum için sorun etmiyorum. Ve hiçbişeyi blender dan geçirmedim bu gğne kadar , çatalla pütürlü şekilde olacak gibi ezdim. Oğlum da saolsun ne versem yiyor. Tabi bunlar dışında hep mama içiyor