Deletedmom0086 olur tabi, inşallah güzel tutar. Ben birkaç sefer keci sütünden yoğurt yapmayı denedim ancak başarılı olamadım maalesef. Başta tutuyor gibi görünüyor, dolaba alıp ertesi gün açınca sulu bir kıvam alıyor yine. Burada keci sütünü aldığımız abladan rica ettim yapmasını maaşallah mis gibi yapmış. Ben de tam tersini yaptım, inek sütünü onun yaptığı keçi yoğurduyla mayaladım:) yogurt icin tutturamadığım keci sütlerini de lor peyniri ve labne peyniri yaptım. 7. aya dogru siz de verebilirsiniz yavaştan peynirleri sanırım. Bir de ben iki güne bir ayrı yogurt mayaladığım halde kızımız sevmedi yoğurdu. Ayran formunda bardakla vermeyi denedim onu da içmedi. İnsallah sizin bebis severek yer, şifa olsun:)