Kilo vermekten ziyade sıkılaşmak gerekiyor sanırım. Ben 4 ay önce sezeryan olduktan bir hafta içinde 87 kilodan 72 ye düştüm ve o günden beri kilo vermedim sanırım ödem gitti göbekde yağ kaldı. Artı büyüyüp sarkan bir deri olarak kalıyor ve sanırım tek çözüm yolu spor yaparak sıkılaştırmak. Bebeğimde vakit bulabilirsem bende göbekten kurtulmak için spor yapmayo dört gözle bekletiyorum. :)