Kızlar kizim grip olmuştu cok kötü atlatmadı doktora götürdüm ilaç vermedi ihlamur falan icir geçer dedi ihlamur veriyodum bugün fena isal karnım da agriyo diyo sizce ihlamur dan oalabikir mi günde 3 defa falan veriyodum bu durumu yasayan var mi doktora goturmelimiyim evde yapıcağım bisey var mi yardımcı okursaniz cok sevinirim