Bet6766 Yeni doğum yaptım 11 gün oldu sütüm çok fazla değil arttırmak için eşime aktardan milk tea vermişler kullanan var mı bebeğe etkisi nasıl olur geceleri bebekte gaz oluyor gazınada iyi gelir mi kullananlar yorum yapabilir mi
Deleted12 Bet6766 ben kullandım çok iyi gelmişti bana 6 ay kullandım ben. Gaz ve uykuya da birebirdi.
asllcck Bet6766 malt içecek öneririm benim de doğum sonrası sütüm azdı baklava çok yedim bide malt içecek her gün bir tane bide bide steel tea içtim sonra düzene girdi şuan 3 aylık olduk
sademinannesi Bet6766 eşim rezene almaya gitmişti aktara doğum yaptığımın ertesi günüydü sütüm daha gelmemişti aktardan önermişler eşimde almış benim sütümü milktea getirmişti güzel süt yapıyor artıyor 2 3 bardak için bi de humana still tee alabilirsin
Kelebegimmmm Bet6766 yiyeck içecekle süt artmıyor. Hiç böyle şeylerle uğraşmayın emzirme ve sağım sütü artırır
Deleted12 Bet6766 aktardakiler önerdi bize de çok iyiydi humana da kullandım ama bunun etkisini daha çok gördüm birde bestlak damlanın.
Deleted12 Bet6766 evet gaz sorunumuz coktu içindeki anason ve rezene gaza ıyi geldi. Uykusu da düzelmişti onu içgiyim sıralar.
sademinannesi Bet6766 gaz sorunu için 1 bardak sıcak suyu 1 tatlı kaşığı kimyon koy 10dk demlensin onu iç canım