Kızlar bebegım 6 günlük fakat dogdugu günün sabahı kanında enfeksıyon cıktıgı ıcın yogun bakımdaydı daha dün getırdık eve ve orada bıberona alışmış benımde dogusumun ucu yok uc takıp 1-2 kez emzırebıldım onda sorun çıkartmadı fakat uyanması sıkıntı uyandıramıyoruz kolunun altını ayagının altını kasıklarını burnunu sıkıyoruz hıc rahat vermıyoruz fakat uyanmıyor halıyle 2 saatı gecınce sarılığı olmasın dıye mecburen bıberonla verıyoruz 5 dakıkayı almıyor bitiriyor sütü uyurken. Cok nadir uyanıyor bakınıyor uyuyor. Tavsıyelerınız nelerdır uyandırmak ıcın ve benı emmesı ıcın?