Hanımlar bebeğim 13 aylık. 1 yaşına girdiğinden beri düzenli bakıcıya bırakıyorum ondan beridir hep huzursuzluk hep ağlama bana aşırı bağlılığı başladı. Bakıcıya alıştı artık ağlamıyor bile bırakırken ama şimdiki sorunumuz misafir gelmesi veya bizim onlara gitmemiz. Dün eşimin nenesi dayısı baya kalabalık ortama gittik çağırdılar 5 dk durmadı sürekli ağladı üstümü başımı çekiştirdi en son bi odaya kapandım çocukla tek başımıza kalınca sesi çıkmadı. Aynı kişiler bizim evimize geldiğinde de yaptı aynısını. Çok sık görüşmüyoruz ondan mı oluyor bilmiyorum ama ne bi yere çıkmak istiyorum artık ne kimse bana gelsin istiyorum. Ne yapmalıyım ne zaman geçer tecbüreli anneler biraz morale ihtiyacım var 😔