İlk üç gün ağlıyordu ama meme de istemiyordu salça sürmüştüm .4. Gün ben uzanırken birden açıp emdi 😀 salça yoktu ozaman hemen çektim üatümden .iki gündür zaptedemiyorum meme memeğğğ diyor ve kıyamam tişörtümün üstünden emer gibi yapıyor tişörtümü emiyor . 5. Gün bugün . Gece de çok uyandı meme istemedi ama ağladı zaten hep kucağımda durmak istiyor uyurken bana sarılıp uyuyor eskiden yanımda yatmak şstemezdi memesşni emer yatağına giderdi . Ne zaman düzelir tahmini😅😩