meyaski Robot süpürgeye ihtiyaç duyuyorum kızlar. Hangi marka hangi model robot süpürge kullanıyorsunuz? Xiaomi’yi çok öven var ama sanırım bir arıza durumunda garanti için muhatap olabileceğimiz bir firma yokmuş.
ipekkizz meyaski Xiaomi kullanıyorum memnunum. Neden yok magazası var burada avm de nerede oturuyorsuz bilmiyorum ama. İnternetten alıncada garantli geliyor bir sorun oldgunda iletişime gecebilirsiniz.
anne0666 meyaski xaomi bin her ürününü severek kullanıyorum ama ki robot süpürge halı da pek istediğin cevabı vermio her marka kullanan yakinlarima sordum tek bendemi die halı suprumuyo. Halifilex anca
Deletedmom5284 meyaski xiaomi viomi v2 pro kullanıyorum, halıda gitme özelliği olduğu için bunu tercih ettim, her model halıları güzel süpürmüyor
Birmelek_annesi Almak istiyorum ama pahalı biraz yaa hangisinin iyi olduğu ile alakalı fikrim yok üstte kalsın
meyaski Birmelek_annesi Ben evime sokmam, kamera falan mı var Allah bilir diyordum. O kadar ki korkutuyordu bu düşünce beni. Ama bebekli eve şartmis 😔
Cancansmom meyaski elinizde akıllı telefon var yalnız, tüm verilerinizi zaten açıyorsunuz,süpürgeden mi korkuyorsunuz.
zumraylc anne0666 benımkı Xıamı halıları cok guzel supuruyor sasırıyorum bu toz nerden coktı dıye benımkının cekım gucu 2500
tombiktombikelleri Deletedmom5284 Evet bunu bende duymuştum bende almak istiyorum. Sizin kullandığınız ürün halıları iyi süpürüyor mu acaba ? Bir yakınımdan duymuştum halısını süpürmediği için ince halılardan aldılar onu süpürmüyormuş
Zeynepazram Anker eufy modelini cok öneren var bu ara bayada ucu 1600 falan sanırım yorumlarıda guzel ben kullanmıyorum henüz ama cok istiyorum
tgbmhr Birmelek_annesi valla onun yapacagı temizliği yarım saatte dip köşe yapıyorum. abimde deneyimleme fırsatım oldu vızır vızır ortalıkta dolasıyordu halının ipliklerine takılıp geri dönüyordu aşırı sinirlerimi bozdu kapattım normal süpürgeyle temizlil yaptm😂
kubrasszr Xiaomi vacuum mop essential 2 in 1 kullaniyorum, gayet memnunum, cekim gucu cok iyi, paspas ozelligini 2-3 kez kullandim o da gayet verimli
Birmelek_annesi tgbmhr bu ben😂 eşime dedim alalım mı fiyata bakmış aşkım ne gerek var ben akşam gelince yaparım demişti 😂😂
meyaski tgbmhr Bebeğim küçük ve biraz huysuz. İş yaoarken çok zorlanıyorum ve yaşadığım şehir çok tozlu. Ev süpürme işi çıksın aradan diye almayı düşünüyorum artık. Çünkü sık sık supuremiyorum,çocuk hasta olacak 😔
tgbmhr Birmelek_annesi turbo modunda calıstırdım en iyi öyle temizlşyormus xiaomiydi markası moplu olandan 25 dakıka mutfakta gezindi, şarjı bitti standına gitti😂😂. o kadar paraya 4 5 sene eve 2 haftada bir kadın cagırırım en azından cam pencerede çıkar aradan😁
tombiktombikelleri Deletedmom5284 peki mop kısmını nasıl kullanıyorsunuz halıları ıslatıyor mu yoksa parkeye fayansa geçtiğini anlıyor mu