AsafYigitannesi Merhaba annişler kayseri de iyi Bi göz doktoru öneriniz var mı daha 32 günlüğüz ve gözümüz sürekli capak oluyor damla kullandık ama gecmedi özel hastane olur şimdiden teşekkür