Merhaba, 9,5 aylık bebeğimi anneme bırakıp daha hiç biyere gidemedm ama yarın eşimle bi kutlama yapmak için bebeğimi bırakmak istiyorum anneme ama çok endişeliyim ya çok ağlar durmazsa diye çünkü genelde memede uyumayı seviyor. Ne yapabilirim fikriniz var mı? Annem ayağında sallayarak uyutabiliyor aslında ama ben yinede endişeliyim