Pitirciklannesi Lütfen en iyi en etkili diş eti jelini söyler misiniz alacağım bebeğim 5.5 aylık teşekkürler
ikitostikannesi Pitirciklannesi bize doktorumuz tetagil almamızı söylemişti ara sıra döküyorum rahatlıyor biraz
Ssena123 Pitirciklannesi tetagil osonit ve jel olarak nurse harveys jelini alabilirsiniz bunlar benim bebeğimi çok rahatlattı
ipekkizz Pitirciklannesi 10 adet karanfilin üzerine zeytinyağı koyun karanfilleri gecmeyecek sekilde bir gün dolapta bekletin sonra sürün doktorumuz bunu öneriyor. Bir tanede eşim almıs calgel diye sürüyorum ama faydalımı bilmem. Çok ilaç kullanmıyorum cünkü
-Gizem- Pitirciklannesi önce doğal yöntemi deneyin(zeytinyağı karanfil) ben nurse harveys kullandım iyi de geldi ama alerji yaptı malesef
Eymenduygy Pitirciklannesi tetagil kullandım 2 paket ama çok bi etki etmedi. Nurse h. Dentigel aldım emziğini buzdolabına koyuyorum, jeli de. Emziğin üstüne sürüyorum efsane rahatlıyor 👍