Schis ah ah aynısını cektim bol bol emzir ama 2-3 aydan önce geçmiyor maalesef. Senin sütüne alışana ve karaciğer enzimleri normal çalışana kadar devam ediyor 😞 bir kere fototerapi aldık düşürdük ama sarılık belli düzeyde devam etti gene, devamlı doktora gidip geldik.