EDN0948 canım senin bebeğinin durumu değil ancak kızımın kasları çok sert olduğu ve oynatamadığı için bende 2. Ayda nörolojiye gitmiştim. Yani şöyle söyleyim avuçlarını sıkar ve hiç açmazdı, ellerinin içi pişik olurdu hep, ayak bilekleri dönmezdi. Uyurken bile vücut kaskatı olurdu. Nöroloji beni fizik tedaviye yönlendirdi. 15 dakika süren masaj hareketlerini günde 5 6 sefer yaparak Allah’a şükür kaslarını açtık. Genel mantık Eğer bebek bir hareketi yapamıyorsa siz yaptırarak beyine o hareketi yapmayı öğretmekmiş. O şekilde beyindeki algılar açılıp o hareket öğrenilirmiş. Sende de büyük ihtimal böyle bir yol izlenir ama hiç üzülme daha çok küçükler. Eminim kısa sürede düzelecek