Merhabalar sizlere kizimin uyku saatlerini paylasmak istiyorum sizin duzeninin nasil ben pek memnun degilim cunku ne yapsam ne etsem erken kalkmasina ragmen gece 12 den once uyumuyir cok hareketli bir cocuk bir dakika oturmuyor sabah 8 yada 8 bucukta uyanir 1 de uyur 3 te kalkar sonra gece 12 de gecen senede bu saatlerde uyuyirdu fakat aksam uykusuna en gec 10:30 11 gibi uyumus oluyordu simdi erkene bile ceksem saatlerini yine ayni sekilde 12 yi buluyor sizler neler yapiyorsunuz kacta uyuyor bu aydaki bebekleriniz