Katya Eysar dün burada okumuştum. Sarımsağı ezip zeytinyağında bir gün bekletip daha sonra süzüp o yağı ayak altlarına sürdükten sonra çorap geçirin bir gece kalsın yazıyordu. İstersen dene canım geçmiş olsun.
[silindi] Ay bu ara salgın midir nedir yaa. Bide kusuyor benimki de. Bende bekleyeyim. Doktor idrar yolu enfeksiyonundan olabilir dedi(pek alaka kuramasam da)