Mama günde bir iki kez takviye şeklindeyse sıkıntı olmaz. Çünkü bizimde ek gıdaya geçene kadar yalancı kabızlığımız oldu 8-10. Gün kendi yapıyordu. Anne sütünün çoğu emiliyor posası birikmiyor birikmeden yapmıyor. Karnı sert değilse, sürekli ıkınmıuorsa (huysuzluğu yoksa), yaptığında kakası sert olmuyorsa fitile gerek yok. Bize doktorumuz günde 4-5 kereye kadar çay kaşığıyla zeytinyağı verebilirsin demişti.