Doğum yapalı 4 ay oldu adet oldum bu günlerde olmam gerekiyor tekrardan ama bi türkü olamıyorum sancım var karın ağrısı da var ama bi türlü sökmüyor bu beni çok rahatsız ediyor böyle durumları yaşayan varmı neler yapıyorsunuz sökmesi için düzensizleşti iyice birde ertesi gün hapı ve doğum kontrol hapı içmiştim bi kaç sefer ondan da olabilir mi ?
bu arada gebelik yok .