Kucukadamimm Vücuduna alerji dediler , 4 gündür alerji şurubu içiyor . Geçmedi . Yüzüne isilik dediler. Sürekli siliyorum sudocrem sürüyorum 1 haftadır böyle gitgide artıyor . Nedir bunlar Allah aşkına . Var mı başına gelen.
Seden Kucukadamimm yediği içtiği, emiyorsa sizin yiyip ictiginiz, sampuan ve deterjan bile yapar. Bir haftadan önce gecmez once bi pik yapip sonra azalacak.
tgbmhr Kucukadamimm yazıyı görmemisim kusura bakmayın. alerjik egzams kolay geçmiyor malesef neye alerjisi oldugu bulunması lazım. besini kestikten sonra ve kortizonlı kremlerle geçebiliyor. alerjik besin tüketilince tekrar kızarıklıklar baslar
Kucukadamimm tgba-22 üni baby kullaniyordum ama şuan evde değilim yanımda getirmeyi unutmuşum. Gorumcemin kızına kullandığı vardı . Markası bilinmedik bişey onu kullandim . Vücudu ondan sonra oldu ama yüzü daha önce olmuştu
Kucukadamimm tgbmhr Hiç bilmiyorum ya değişik bişey yemedi . Daha önce yedikleri hep. Geçenlerde kuzeni çikolata yiyordu. Çok ağladı elime atildi diye halası yalattı biraz . Ondan mı oldu acaba 😟
tgba-22 Kucukadamimm hiç şampuan degdirmeyin ben sadecr sacına sürüp duruluyorum geçti mustela kullanıyorm ona rağmen böyle olmustu
Seden Kucukadamimm aynen vücudu için, bizimde başımıza gelmisti meger şampuan yapmis 2 haftaya yakin sürmüştü
Uygurelif Kucukadamimm biraz pahalı ama ben sana mustela öneriyorum şampuan net alerji vücudunu sürekli nemlemdir. Zamanla geçecek emin ol korkma benim bebeğim atopik bir bebek olduğu için bu konularda uzmanlastik artık
Uygurelif Kucukadamimm senin yediğin bisey dokunmuş olabilir bebek ek gıda dönemindeyse yediği bisey dokunmuş olabilir
Kucukadamimm Uygurelif Çikolata yedi değişik olarak . Halası yalatmis kuzeninin elindekine saldırıyor diye .
Uygurelif Kucukadamimm korkma canım neler gördüm neler. Mustela kokusuz en doğal ve köpürmeyen kremsi bir şampuandir. Ve ek olarak ibrahim saracoglunun bebek losyonu var ardından onunla kremliyorim oda doğal. Onunla dışarıyı tamir ettik . Yediği şeyin alerjisini kendisi yavaş yavaş atacak kakayla . Aci ekşi şeyler domates bal bunlarda yediyse alerjiyi tetikler ama unutma şifa rabbimizde vücutta bedeni temizlemek için elinden geleni yapacaktir . Ee allahın hücre kulları ne güne duruyor. 😊 hastalığı dışarı atmış kurtulmuş bebegin içeri vursaydı ölürdü. Bu dr.aidin Salihin kanıtlanmış. kendisi farabi ibni sina lokman hekim gibi eski alimlerimizin şifa yöntemlerini öğrenip hayata uygulamaya çalışan yabancı müslüman bir hekimdir ❤
Kucukadamimm Uygurelif Yok kuzum yemedi onlardan . Sadece halası çikolata yalatmis . Kuzeninin elinde gördü ağladı saldırdı eline diye . Kiyamamis. 😐