Esraa- Aşı karşıtı değilim öncelikle herşeyide aşıya bağlamıyorum. Bunu yazacaklar yazmasın lütfen. Zaten karşıtı olsam vurulmam. Sorum şu. 2.doz aşı sonrası adet gecikmesi yaşayan var mı? Ben normalde 26 günde bir olurum. Asla şaşmadı bugüne kadar. Ama bu ay eğer döngüye göre gidersek 8 gün. Son adet tarihine göre gidersek 3 gün geçti. Sancım var tam oldu diyorum yok. Hergün böyle. . Gebelik testi yaptım tek çizgi. Var mı başına gelen ya.
AyazMerve Esraa- siz deyince farkettim , benim de 2. Doz sonrası gecikme oldu . Hem de 1 hafta. Hiç bu kadar geçmezdi , hamile sanmıştım kendimi😂🙈
Sarikuzumalp Esraa- Ben çok duydum aşı sonrası adet gecikmesi yaşayan burda da bir çok postta görmüştüm.
Mom262627 Esraa- benim cevremde kim asi olduysa adeti gecikti yada adet kanamasi cok azaldi bilmiyorum sonucta kimuasal bir antibiyotik bile geciktiriyor belki dogaldir
DenizSerap Esraa- aaaa siz diyince fark ettim ama ben bunu ilk doz da yaşadım geçen ay ve öldüm öldüm dirildim ayrıca hamile değilim biliyorum ama gecikmesi ben de stres yapmıştı. benim de döngüm hiç şaşmaz 4 gün atlar hep. bakalım 2. Doz da da yaşayacak mıyım🤦♀️ gerçi covid olduğumda da baya azalmıştı.
Dilaylaa Bendede oldu ilk dozdan sonra bir ay gecikti çok düzenliydi , ikinci dozdan sonrada bir ayda iki kez regl oldum ama sonra düzene girdi hatta üçüncü dozuda oldum ben onda sorun olmadı. Çok normal olabiliyor böyle şeyler .
Hipatya Esraa- bende ilk dozu oldum daha regl olmadım yarında 2. dozu olucam evde patlamaya hazır bomba gibi geziyorum 2 kere test yaptım negatif 1 tane daha aldım 😂🤦🏻♀️
Hipatya Esraa- ayy aynı şeyi düşünmüşüz. 😂 Kızımda beş aylık hapla korunuyorum ihtimalde vermiyorum aslında ama yine de emin olmak lazım siz kan testi verince yazsanıza bi daha bana 🤦🏻♀️😂
Esraa- Kelebekbaby aa öylemi. Ben zaten aşı günü çok kötü oldum. İki gün ölüden farkım yoktu. Ne vurdurduğumzuda bilmiyoruz. Allah a emanetiz.