Normalde magazin hiç ilgimi çekmez ama burdaki konu görgü olduğu için fikrinizi merak ediyorum.
Bana kalırsa Tamer’de 1 kusur varsa Nihal’de 10 kusur var.
Ödülünü almadan kürsüye koşuyorsun adama selam bile vermiyorsun. Konuştuğunun ne başı belli ne sonu. Tamam mesaj vermeye çalıştın ama bu tür yerlerde doğru mu? Ya da bu anlattıklarını önceden niye çalışmadın?
Bence adama ayıp etti adam ödülle kaldı elinde.