snysny Nasıl memnun kaldınız mı kızlar artıları eksılerı nelerdi? İlk doğumum özeldi bunu devlette yapmak ıstıyorm ama korkuyorm
Mayaasel Merhabalar ben yaptım🙋🏻♀️ Doktorunuz kim acaba Meki beyden çok memnun kalmıştım kızım 6 aylık 🤗 pandemi nedeniyle odaya sadece bir kişiyi alıyorlar ve gayet temizdi hemşirelerde ilgiliydi.