Sedakcby Yaaaa bi an şöyle zannettim şimdi yedi aylık kesintisiz uyuyor 😂Benim bebe 5 aydır geceleri her saat başı uyanır belki gelecek aylarda düzelir diye umut ediyorum ama sizinki yedi aylık hala öyleymiş muhtemelen benimki de aynı olur shshshhs😂Neyse sağlıkları yerinde olsun buna şükür alıştım uykusuzluğa .🌼