Mom166262 benimde yüksekti sonra başka şehirde doktora gittik ayrıntılı ultrason çekildi şükür herşeyi normal gözüküyor dedi ama 100 de 100 demedi sıvı alalim dedi kabul etmedim çok şükür sağlıklı doğdu şu fazlalarım vardı ayrıca ve karnında imniyotik bant vardı doğurasıya neler çektim şükür sağlıklı dogdu