Mefeannesi 2 ay 25 günlük oldu bugün.
Gündüz1 kere uzun uyuyor(2 saat gibi) onun harici yarım saat 40 dk falan, normalde akşamları 9 da uyurdu 1 haftadır 11-12 allah ne verdiyse.
Benim birde sorum olacak 3. Ayında sadece rota virüs aşısı mı yapılıyor, 3. Ay kontrolünde nelere bakılıyor doktora kontrole götürmelimiyim bilemedim suan bir salgın var sanırım bütün cocuklar hasta korkuyorum hastaneye gitmeye.