Tgbaeymn canım her emzirmeden sonra çıkarmaya çalış mutlaka omzuna alıp sırtını pışpışla hemen üstten çıkarıyo zaten benimde öyleydi kendi çıkarıyo ya ne kadar rahat diyodum şuan 19 günlük olduk bizde 2 gündür gaz sancısı cekiyo uykuda bile ıkınıyo memede ağlıyo birikmiş gazı bu zamana kadar o sıkıştırıyomuş