Bebeğim iki aylık. Göğüslerim çok yara oldu doku kaybı dedi doktorlar hatta bir ara mantar oldu. Bir sürü ilaç kullandım ama o süreç çol yıpratıcı. Şimdi bayadır gümüş göğüs kalkanı kullanıyorum. Bence direk göğüs kalkanı kullan ne ilaç kullanırsan kullan