Bu bir sevinç paylaşma postudur 🤭
Oğlum 18 aylık, dün akşam kendi odasında yatırdım 🙏🏼🥺
Anne yanı beşikte uyuyordu, odası vardı ama yatağı yoktu. montessori yatak aldık çok şükür odasında yatırcam artık 🥳
Tabi ki emerek uyuduğu için ben de yanındaydım gece boyu ama zamanla onu da bıraktırcam inşallah 🙏🏼
18 aydır yanımdaydı biraz garip bi gece oldu ama zamanı geldi artık bi süredir odasını düzenlemek istiyordum, odasını bilsin yatağında yatsın, oyunlarını odasında oynasın gibi hayallerim vardı.. O yüzden hem endişeli hem de mutluyum 🥲🥰