pundit Merhaba arkadaşlar, üç yasina girecek kizim öğlen uykusunu uyumak istemiyor artık. Ama bana biraz erken geldi. Sizin cocuklar öğle uykusunu ne zaman bıraktı
Tuba pundit benim oğlum 23 aylıkken öğle uykusunu bıraktı sonra 30 aylıkken kreşe başladı öyle yine uyumaya başladı. Haftasonları evde olduğu zaman yine uyumuyor ama🤷🏼♀️