Benim için en zor konulardan biri asla karar veremiyorum usur mu terler mi ne giydirsem diye😬
ev 24,5 derece evde içine askılı body üzerine ince pamuklu tulum giydiriyorum ayaklarına corap.gece yatarken 23,5 falan oluyor penye battaniye örtüyorum sizce fazla mı? Siz ne giydiriyorsunuz evde ve dısarda?? Bir de Çok üstünü açıyor bugun uyku tulumu siparişi verdim hm den umarım cok kalın değildir.