Burculiceee şahsi fikrim emiyorsa eğer 6 aydan önce hiç bulaşma kaşık mama işine. Ben aldım ama günü kurtarmak için ne biliyim dışarı çıktın yanında yemek yerine götürüyordum. Hipp in içeriği en temiz araştırmıştım. Demem o ki olsa da olur olmasada. Siz ek gıdaya sebze ile başlayın kaşık mama ekstra birşey. Yanlış anlamayın verebilirsiniz ama bu benim şahsi fikrim yargılama falan değil :) sanıldığı kadar tok tutucu bir yanı da yok aslında. 1-2 kere uyumadan önce yaptım uzun uyur belki diye değişen birşey olmadı. Zaten hippinkiler doğal içerikli olduğu için diğerleri gibi şeker falan yok öyle içine meyve pekmez koyup anca yiyordu sade olunca çok sevmiyordu. Dediğim gibi günü kurtarmak için ideal ama öğün olarak gerekli değil.