Kucukmucizem2704 valla öyle diyolar ama bizde 35 günlüğüz 10. Gün cıktım hala daha cıkıyorum sacma geliyo bana uydurma yani cıkınca bişey olmuyo çünkü evde daralıyosun ben öyle yapmıstım cokta iyi gelmişti acıkcası. O yüzden benim fikrin sende yapmalısın deşarj oluyosun yani