Bebeğim 2 aylık Damlatmayan bir biberonumuz vardı hediye gelmişti markası yazmıyordu eşim yanlışlıkla onu kırdı avent biberon aldık biberon başlığımız 1 ay ve üzeriymiş bebeğimin ağzına süt çok geliyor oda hepsini dışarı çıkarıyor tekrar aventin yeni doğan özellikli biberonunu mu alayım yoksa başka marka önerir misiniz ?