Merhaba hanımlar 9 gün oldu doğum yapalı sütüm yoktu ilk 5 gün falan mama verdiler hastanede oğlum sarılık oldu şuan hastanede yatıyor bende süt sagarak götürüyorum ama bu dönemde hiç yatıp dinlenemedim ilk defa dün gece dinlendim gibi ama bir ateş bir ateş terleme kaç kere üzerimi değiştim su gibi terleme süt sagiyorum sonra ateş basıyor normalmi sonrada titreme geliyor baş ağrısı oldu o arada geçiyor ama lohusalıkta mi acaba böyle benim gibi olan varmı oğluşuma dua edin lütfen çabucak iyileşsin 🙏😔