alpsmommmmm Oğlum 26 aylık Bir kaç gündür dudakları kuruyor çatlıyordu sert bir şekilde dudağını çarptı kanadı sonra böyle beyazlık oluştu uçuk olma ihtimali var Mıdır sizce oğlumun
alpsmommmmm https://www.hizliresim.com/d84ncxm [url=https://www.hizliresim.com/d84ncxm][img]https://i.hizliresim.com/d84ncxm.jpeg[/img][/url]
Aysimaaa Aft derler ağız içinde dudak içinde olur genelde onada iyi gelen dut suyu yada tuzlu gargara mikrop u gitsin diye yani ağrısı kötü olur yemek yerken zorlanabilir.
Aysimaaa Yada agzini çarptığı için sisti öyle mi oldu acaba dişleri dudağını kestiyse belki geçmiş olsun.
Hatice004 Sanki mikrop kapmış gibi sulu gbi iltihaplı gibi dut pekmezi iyi gelir ağız yarasına çok şık ağzı yara oluyora B12 eksikliğide olablir canim