Fikret Kızlar merhaba oğlum 2 aylık ve yumurtalıklarının yukarda olduğunu söylediler henüz hastaneye götürmedim sizce ne yapmalıyım aynısını yaşayan oldu mu bir sıkıntı olur mu
Rabiamhmt Fikret bnm kardesımde oldu bır muddet sıcak suda masaj yaparak asagı ındırmeye calıstık olmayınca amelıyat oldu ama sızınkı daha kucuk doktor takıbınde kalın mutlaka
arjeniko Fikret her 2 testisi de mi yukarda bir çocuk cerrahisine götürmenizi tavsiye ederim benim de bebeğimin testisleri yukarda kontrol altında