Edanurkya Kızlar 4 aylık bebeme doktor vegaferon adlı demir ilacı verdi fakar hicbir test yapmadan sizde böylemi 4 aylık bebesi olan analar kullanıyonuz mu Demir ilacı?????
Deletedmom27337 Edanurkya gerrum kullanıyorum ben kabız yapmadı şükür. Vegaferon kabız ypıyor diye duydum
themoonrose Edanurkya vegaferinun icerigi hiç iyi degil diyorlar bende ocean microfer e basladim kabizlik filan yok cok sukur
Metesmom Edanurkya Ben kullanıyorum ama sağlık ocağının verdiğini değil. Onun içeriği temiz değil ve bazı bebeklere yan etki yapıyor. O yüzden eczaneden farklı marka aldım. Çocuk doktorundan parabensiz bir marka önerisi isteyebilirsin. Ben mesela Bestiron‘dan memnunum.
sademinannesi Edanurkya herhangi bir test yapılmıyor ki 9. Ayda kan değerlerine bakılarak devam edilmeli mi yoksa bırakılmalı mı diye kan alıyorlar ama 4. Aydan itibaren başlanıyor. Bu arada ben ocean mikrofer kullanıyorum
Equinox Evet 4.aydan itibaren başlanıyor ama vegaferonu kullanmayın içeriği zararlı bestiron öneririm
Edanurkya themoonrose Off doktor verdi ne derse yapıyoz Napcam şimdi peki.oceani size doktorunuz mu verdi yoksa siz mi aldınız arastirip
Hatice004 Bizde ferruma başladık 2 haftadır kullanıyoruz ama kullanalidan beri yeşil kaka yapıyor inşallah kabız olmayız
Musam Edanurkya ben sağlık ocağının verdiğini araştırdım temiz içerikli degil o yüzden ocean microfer kullanıyorum
Edanurkya Musam Ocean ilacını doktor mu verdi peki size off doktorumu degisiyim herkes iyi değil diyor
Ndmdmr Edanurkya bize 4 te başlatmadı altıda kan testi istedi kan değerleri gayet iyi gerek yok dedi 8 aylığız hala d vitamini kullanıyoruz
themoonrose Edanurkya doktorumuz onerdi 4. Aydan sonda ben vermemistim sonra arastirdim beyin gelişimi icin demir cok onemliymis ocean aldim doktorumda oceani tavsiye etti sagkilocagindaki doktorda ocean ver dedi vegaferonun icerigi iyi degilmis
Ates_mami Edanurkya 3 oğlum var.buyuklerde doktorumuz 9.ayda demire baktı. İkisinde de düşük çıktı. Ve başladı. En küçüğü geçen hafta 9.aya girdi. Test yaptı. Demiri normal düzeyde çıktı. O yüzden demire başlamadı. Ama her gün 1.2 kaşık pekmez ver falan dedi
Musam Edanurkya doktorum birkac tane marka söyledi içeriği temiz olan bende zaten sağlık ocağının verdiği d-viti kullanmıyordum onu da ocean markasınjnkini kullanıyordum Demir damlasını da ocean aldım
cnsgrn Edanurkya evet bizde kullaniyoruz aynisini 4.aydan itibaren takviye olarak kan deposunun azalmamasini sagliyoms olan kanin kaybi olmamasi icinmiş