Kızlar 14 günlük bebişim var ve bi haftadır da göğüs ucu yarasıyla cebelleşiyorum ölüyorum zannediyorum bazen naptımsa geçmiyor ayva çekirdeği jeli sürdüm , fito,madacassol, lansinoh kremlerini kullanndım, rif ampul kullandım yok olmuyor geçmiyor bide zeytinyağı sürüyorum.. var mı bi öneriniz ne zaman geçecek parçalanmış bildiğiniz yarılmış yani memem:(