Zehraoztrk Arkadaşlar bebeğim 3 buçuk aylık aptamil kullanıyorum ama son zamanlarda verince diliyle itiyor hep istemiyor. Bende farklı bir mama kullanayım dedim hangisini önerirsiniz
Mmavi Zehraoztrk HiPPte palm yagi var. golden goat kullanmadim ama guzel diye duymustum fiyati daha yuksek sanirim. ben SMA kullaniyorum memnunum.
Mom544154 Zehraoztrk golden goat çok ağır kokuyor. Keçi sütünden olduğu için sanırım. Kusunca bile o kadar ağır kokardıki değiştirmiştim mamayı